Applications
Accueil
FULL KITE   |   ESSAIS - TESTS   |   VOYAGES   |   FOIL   |   VENTE DE GARAGE   |   LIENS UTILES   |     CONTACT  
Imprimer   |   Inscription   |   Connexion

FULL KITE   >>   Projet de kite autopilote - besoin de programmeur kiteux

Projet de kite autopilote - besoin de programmeur kiteux

Messagepar farmer » Mar 01 Déc 2015 10:40

Je ne suis pas impliqué, juste un partage :)

http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2390949

Seeking a computer programmer (autopilots developer) that is a Kiter to develop our RobotKite/tow-body control algorithms.

Hi, I am trying to find anyone that could connect me to an autopilot developer/control theory expert that is a Kiter too!
Ph.D. or Masters level, New Graduates or looking for a change…and cool project.

The full job description link is below, but what is not included is that I really want to hire someone that knows how to fly a kite (is a kiter and/or sailor) because the autopilot development will be considerably more intuitive.

Bryan Lake (2014/13 Kiteboard Slalom Racing WorldChampion) is on our team, as are other kiting and windsurfing mavericks build the kites and tow-body. I’m a water-man (windsurf, WaveSUP, Kite) and lead a moderately sized program at SRI International (6 folks full time) developing a robotically flow kite towing an underwater tow-body, all unmanned…it’s a very exciting project full of innovation and invention.

Please reply to the post and email if you have some suggestions (people or community boards to contact) me at WindSerf.RobotKite@Gmail.com

942BR - Senior Robotics Software Engineer/AutoPilot Developer

https://sjobs.brassring.com/tgwebhost/j ... 461&gqid=0

Search using the requisition numbers (942BR, or 942BR) if the links above don’t work: http://www.sri.com/careers/search-jobs
farmer

Re: Projet de kite autopilote - besoin de programmeur kiteux

Messagepar Rotule » Mar 01 Déc 2015 11:16

Belle petite opportunité,

Si je serais capable de convaincre ma blonde c'est claire que je voudrais aller là, en plus c'est direct à mon endroit préféré dans le monde :)
Kites: Core Section 4M, Core Section II 6M, GTS3 9M
Boards: Hydrofoil Moses Onda 633 71cm Avec une planche T22.
Rotule

Messagepar Flipper360 » Ven 11 Déc 2015 10:15

Elle est difficile à convaincre d'aller à Menlo Park? Pourtant j'aimais bien...C'est plus pour toi que je m'inquiète Rotule...L'équipe de hockey la plus proche s'appelle les Sharks... Ça se mix pas bien avec le kite par contre t'es à 4:30 d'Hawaii...
Flipper360

Messagepar Rotule » Ven 11 Déc 2015 10:53

Flipper360 a écrit:Elle est difficile à convaincre d'aller à Menlo Park? Pourtant j'aimais bien...C'est plus pour toi que je m'inquiète Rotule...L'équipe de hockey la plus proche s'appelle les Sharks... Ça se mix pas bien avec le kite par contre t'es à 4:30 d'Hawaii...

Ouin à veux rester au québec.... ca fait longtemp que j'eu aller dans le Bay Area moi LOL jtravail là dessus.

le nom de leur équipe de hockey me fait pas peur :P
Kites: Core Section 4M, Core Section II 6M, GTS3 9M
Boards: Hydrofoil Moses Onda 633 71cm Avec une planche T22.
Rotule

Retour vers FULL KITE